В Москве есть 30 штук ( примерно) колес размерностью
215х85х16
В реальности диаметр примерно 775 мм, ну или считайте это 31-ая резина очень узкая.
лежит давно (непроданные остатки), кем то по ошибке ошипованная - шипы можно выдрать пассатижами, так как колеса не зимние.
цена 2000 рублей за колесо, новые с наклейками фирменные.
Cooper Discoverer CTD
Предназначена для движения по бездорожью и скальным грунтам. Рисунок шашечного типа с развитыми грунтозацепами по плечевой зоне позволяет использовать шину на самых непроходимых местностях. Мелкие прорези на шашках способствуют улучшению сцепных качеств.
на мой взгляд для легкой грязи и путешествий, комфортная и почти не шумит.
кому нужно в личку телефон скину продавца.
P.S.
Commercial Traction Tires
A middle ground between AT and MT tread designs is traditionally found in Commercial Ultra Traction tires. These were designed for true all-round performance in mud, ice and snow as well as pavement for demanding commercial users. They are becoming increasingly popular with 4X4 owners as so-called "All Terrain" designs become more pavement oriented, and the manufacturers are accordingly starting to market them to us. They generally use an all-season/all-terrain pattern in the center (with closely spaced, siped tread blocks for good performance on wet and dry pavement, ice and snow), and open mud-terrain type lugs on the outside for real mud traction. They are also pinned for studs. Users report much improved mud performance at a slight penalty in pavement performance and noise.
Examples in order of increasing aggressiveness are the Dunlop Radial Rover R/T, the BF Goodrich Trac-Edge, and the Cooper Discoverer CTD. (Photo: Cooper Discoverer CTD, 245/75R16 on Range Rover 4.0SE). Unfortunately only the Dunlop RT is still available in the US, although the Trac Edge continues to be sold in the UK market.
215х85х16
В реальности диаметр примерно 775 мм, ну или считайте это 31-ая резина очень узкая.
лежит давно (непроданные остатки), кем то по ошибке ошипованная - шипы можно выдрать пассатижами, так как колеса не зимние.
цена 2000 рублей за колесо, новые с наклейками фирменные.
Cooper Discoverer CTD
Предназначена для движения по бездорожью и скальным грунтам. Рисунок шашечного типа с развитыми грунтозацепами по плечевой зоне позволяет использовать шину на самых непроходимых местностях. Мелкие прорези на шашках способствуют улучшению сцепных качеств.
на мой взгляд для легкой грязи и путешествий, комфортная и почти не шумит.
кому нужно в личку телефон скину продавца.
P.S.
Commercial Traction Tires
A middle ground between AT and MT tread designs is traditionally found in Commercial Ultra Traction tires. These were designed for true all-round performance in mud, ice and snow as well as pavement for demanding commercial users. They are becoming increasingly popular with 4X4 owners as so-called "All Terrain" designs become more pavement oriented, and the manufacturers are accordingly starting to market them to us. They generally use an all-season/all-terrain pattern in the center (with closely spaced, siped tread blocks for good performance on wet and dry pavement, ice and snow), and open mud-terrain type lugs on the outside for real mud traction. They are also pinned for studs. Users report much improved mud performance at a slight penalty in pavement performance and noise.
Examples in order of increasing aggressiveness are the Dunlop Radial Rover R/T, the BF Goodrich Trac-Edge, and the Cooper Discoverer CTD. (Photo: Cooper Discoverer CTD, 245/75R16 on Range Rover 4.0SE). Unfortunately only the Dunlop RT is still available in the US, although the Trac Edge continues to be sold in the UK market.